Продукти
Кошница

Използваме бисквитки, за да подобрим изживяването в сайта. Продължавайки посещението си, Вие се съгласявате с това.

Сервиз

Дори когато инсталацията на вашата кухня е завършена и обектът Ви функционира напълно, за нас проектът не е приключил. Ние вярваме в идеята за „добре свършена работа“ и за нас сервизната поддръжка след продажбата е особено важна. Идеа Вреде работи усилено за да остави клиентите си уверени и доволни в избора, който са направили.

Професионалните уреди често биват подлагани на голямо натоварване. Ето защо ние много държим на навременното и компетентното сервизно обслужване, което само специализиран техник може да Ви предложи. За да сте сигурни, че функционалността и надеждността на Вашите уреди ще се запазят по-дълго, при възникнал проблем обръщайте се към нашия:


ГАРАНЦИОНЕН И ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ

Адрес: 8000 Бургас, ул.Одрин 50, Бизнес център Аполо, партер, service@ideaverde-bg.com

Разполагаме със:

  • Собствена сервизна база;
  • Опитен и квалифициран екип от професионалисти;
  • Практически опит в диагностиката и ремонта на професионално кухненско оборудване;
  • Бърза реакция - до 24 часа за район Бургас и Южно Черноморие при възникнал проблем;
  • Препоръки за експлоатация и поддръжка;
  • Оригинални резервни части на склад;
  • Собствен внос на резервни части и консумативи на предлаганото оборудване.


ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

Стоките предлагани от ideaverde.bg са нови, фабрично опаковани, със CE сертификат. Предлагаме и употребявани уреди в категория употребявани уреди.

Идеа Верде ООД носи гаранционна отговорност съобразно условията на всеки отделен производител. Гаранционният срок стандартно е 12 месеца от датата на закупуването.

Гаранцията включва доставка, монтаж и сервизно обслужване по време на гаранционния срок.

Гаранцията покрива производствени дефекти и не означава подмяна на уред.

Гаранцията не покрива щети причинени от транспорт след доставка, повреди предизвикани от удари, падане, форсмажорни обстоятелства, отваряне на уреда, неправилно инсталиране, работа със захранващо напрежение със стойности извън параметрите, неправилна експлоатация, работа с уреда не по предназначение и не според ръководството за употреба, системно, продължително и екстремно натоварване или лоша поддръжка на оборудването. Гаранцията важи само ако монтажът е извършен от упълномощено лице от Идеа Верде ООД.

Правото да решава за гаранционните претенции е на Идеа Вреде ООД. Tова не ограничава правото на потребителя да се ползва от разпоредбите на българското законодателство за искове и претенции към договорната си страна по договора за продажба. Претенциите в рамките на гаранционния срок се предявяват лично към служител на Идеа Верде ООД. Идеа Верде ООД разрешава претенции за безплатна замяна, демонтаж и монтаж на части, за които е доказано, че поради материален дефект и/или неточна изработка са станали неизползваеми и нарушават възможността за обичайна употреба и функционалност на машината. Изделието се приема за рекламация във вида, в който е възникнал дефекта, окомплектовано за работа. Диагностика, гаранционно обслужване и ремонт се извършват само в оторизирани сервизи на фирмата.

Извън покритието на гаранцията попадат частите, които в следствие на неправилна употреба или неправилен ремонт, поради недостатъчна и/или неправилна поддръжка, работа без или със силно замърсени филтри или в следствие на нормалното износване (например: консумативи) са станали неизползваеми. Не попадат в обсега на гаранционното покритие машини, които са видимо претоварвани и експлоатирани в условия, не отговарящи на капацитета, за който са предвидени. Инструкцията за експлоатация е неразделна част от гаранционните условия. Подлежат на гаранционно обслужване само машини, за които клиентът е потвърдил с подписа си получаването на инструкцията за експлоатация и е спазил точно указанията за експлоатация и поддръжка.

Гаранцията не обхваща: уплътнения , бутони, ключове, лампи, части от стъкло и механични повреди от неправилна експлоатация или инциденти.

Клиентът губи правото на гаранция в случай на: неспазване на указанията в инструкцията за обслужване, поддръжка, експлоатация и съхранение; извършване на действия извън посочените в инструкцията, също и когато е правен опит за отстраняване на повреда или изменение на конструкцията на изделието или на отделни негови части от други неупълномощени лица, включително и неупълномощени сервизи; когато повредата е получена при транспорт или в резултат на небрежно отношение; използвани са резервни части или консумативи на друга фирма; механично увреждане на изделието; след изтичането на гаранционния срок.

Гаранционният срок започва да тече от датата на първоначалното закупуване на продукта. Датата на закупуване се удостоверява с: гаранционна карта или фактура.

При последваща препродажба от клиента на трето лице гаранционният срок не започва да тече отначало. При извършване на ремонти по време на гаранцията, особено подмяна на части, гаранционният срок не започва да тече отначало.

Искът на купувача се уважава, ако претенцията му бъде предявена в рамките на гаранционния срок и отговаря на посочените тук условия.



ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ за On-line продажби

Стоките закупени през онлайн магазина www.ideaverde.bg, подлежат на 12 месечна гаранция на резервните части от датата на закупуване.

Можете да изберете между следните видове гаранция:

  • Гаранция на резервни части.
  • 1 година пълна гаранция: 15 % доплащане върху стойността на стоката.

При неправилно свързване на уреди от непрофесионалист, гаранцията отпада. След изтичане на гаранционния срок предлагаме доставка на оригинални резервни части.